Aastalõpu vastandus

Õues mahutab end tuhm, +7 kraadine sooja tuulega vettinud ilmastik, mis ootab pimestavat lumevalgust. Hing ihkab helisevat kevadet.


Aastalõpp juhatab veel korra lahtilaskmatu kiindumuse juurde, et hoida kaarti pihus ja o-sädet silmas.

Ja kui mõned päevad enne ürituse algust näitab registreerimise leht oma lühidust, on stardijoonel ikka kõik kohal.

Sa oled mägi, mina veerev lumi.
Kahman kaardi ja katsun ennast basseini juurest üles Glehni parki vedada. Tõusev maapind osutab karmi vastupanu. Meel unistab kergest heljumisest.


Sa oled laulev laine, mina vaht.
Hajutuspunktid ümisevad nagu sireenid, et eksitada. Vahutan teiste kannul järgmistesse.

Sa oled valvamine, mina uni.
Kärbitud tiibadega liblikad sunnivad punkti järjepidamises tähelepanelikkusele. Unistan suurelt edasi.


Ma olen leek ja sina toitev taht.
Esimene ots soendas olemise üles. Kaaslast oodates kasvab kirg järgmise ringi kaarti hingeõhuga põletada.

Sa tead, mis loomulik on, ja ei kaeba.
Kõrgusmudel paljastab maakamara oma eheduses, ega jäta lagendikele ruumi.


Sa oled tiib ja mina olen lend.
Lasen end üle pinnakihtide vedada voogavatel kühmudel. Tajun liikumise hüplikku pingutust.

Sa oled jõgi, mina olen kaldad.
Seisan tähetorni all paigal. SI-pulk paarilise käes korjab märkeid. Puud voolavad minust läbi.



Sa sigined ürgelamuste soost.
Kohvik täitub nägude ja muljetega. Tähendusi jagatakse eelmistegi õhtute maasikatest.

Kui saabub hetk, mil seisma jääda maldad,
pean mina kohe varisema koost.
Võitjad on peatunud hetkeks, et pärjatud saada. Kaotajad hoiavad pilgud vaos.

Sa oled ese, mina sinu vari.
Sisemises tänutundes hiilin Tavi Greppi kalendri järgi, et endagi seina varjutada o-elamuste peegeldustega.

Ma olen vaev ja sina oled troost.

Piiritu tänu ja jaks neile, kes võtavad korraldada. Põhjatu müks neile, kes maldavad kohal olla.

* * *

Otsa saanud silpide varjamiseks, kaldkirjas sõnad laenatud Artur Alliksaarelt.

Varasemad lõpud:
Pigistus
Igavus
Puudu(tu)s
Lõpp
Võimatus
Võimalus
Talveuputus
Võistlus
Elamus

Comments

Popular Posts